25. mars 2008

Oppdatering: Ronny Rissemann løslatt!

Ronny Rissemann fikk besøk av Justisministeren i går på jubileumsdatoen, og han hadde med seg noe mye bedre enn en ny spiker (eller kritt, takk Spindellett). Ministeren kunne meddele at 1100 år i fengsel var lang nok soning (takk Zulu) for å ha stjålet vann fra Ungdomskilden (takk Minneapolise). Rissemann er dermed en fri mann, og skrev i går under langtidskontrakt med Nissemann om et samarbeid. Nå bor Rissemann i kjellerboden min, der han er eneste ansatte i mitt gravsteinsfirma. Se så lykkelig han er!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Syns det var litt trist jeg, at han etter 1100 år som VeggDatoRisser endte opp med gravsteiner. Kan du ikke skolere ham i photoshop eller noe annet gøy? Men er selvsagt veldig glad på Rissemann's vegne, sånn ellers. Snille Justisministeren... Eller kanskje ikke.

M:)rten

Nissemann sa...

Jeg er opptatt av at Ronny skal få brukt sin spisskompetanse, så jeg føler at jeg traff spikeren på hodet med denne spesialsnekrede stillingen...

Lord Bård sa...

Eg kjenner kirkegårdssjefen i by'n og ein arkitektstudent som begge jobbar med nye gravferdsskikkar. Kanskje dei treng ein til å risse gravsteinar?

Nissemann sa...

Veit, tenkte på det du sa i påsken da jeg risset opp plottet i denne teksten... :o)

Anonym sa...

Et langt liv er ikke nødvendigvis et lykkelig liv ser det ut til, man kan kanskje lære noe av Ronny Rissemann om man streber etter å være evig ung?

Nissemann sa...

Beklager, Minni, men denne bloggen er ikke så dyp at det er plass til et budskap under overflaten. Hva er for eksempel budskapet med at Ronny ser så ulykkelig ut på bildet sammen med deg?

elis lesebabbel sa...

Beklager å forstyrre.
Dette kun for å teste ut hvordan "Nyeste innlegg-modulen" fungerer på din blogg. Litt frustrert hilsen

Nissemann sa...

He he... Både "Nyeste innlegg" og "nyeste kommentarer" opererer med litt forsinkelse, kanskje flere timer. Men det er bedre enn ingenting, og her på bloggen går det gjerne litt tid mellom både kommentarer og innlegg - så da gjør det ingenting. Si fra hvis du vil at jeg skal sende deg noen forslag til koder som kan fungere.

Og: Jeg har i det siste slengt inn både mine anbefalte leseposter fra andre blogger (gjennom Google Reader) og mine tips til gode filmklipp (fra Youtube sin dele-spilleliste-funksjon). Mye smågodt du kan putte på bloggen om du vil...