16. mars 2008

Jeg jobber sammen med Påskeharen



Jeg jobber sammen med Påskeharen. Fredag morgen fant jeg dette enorme påskeegget på skrivebordet mitt. Innholdet var en god mengde godteri, pluss en Pippi-dvd til ungene, et spørrespill til Nissemor og meg, en Rubiks kube og en bok med japans hodebry. Det var en fantastisk hyggelig ting å få, og jeg sier tusen takk til Påskeharen for at du "gjorde dagen min". Ikke bare dagen min, men hele påsken og vel så det!

Nissemanns vil også dele ut påskeegg, det slippes på onsdag og inneholder noe snop til hele familien. I tillegg får du i år Nissemanns Påskenøtter, med premiære onsdag. Konkurranser er gøy, hvor mange av de seks påskenøttene klarer du?

Posted by Picasa Blogget direkte fra bildeprogrammet Picasa. Helt enkelt - helt genialt. Nissemanns bloggskole kommer snart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var det jeg visste! Jeg har alltid sett undrende på de store hvite tennene og lodne ørene ti sjefen din, men har tenkt at det var bare meg som så litt feil. Det er vel derfor skolen er orange; til ære for guleroten!!

Gleder meg til påskenøttene !!

Nissemann sa...

Nei altså, dette får stå for din regning. Påskeharen er en jeg deler kontor med... Hvorfor er hele din kommune orange forresten?

Påskenøttene om Ronny Rissemann ligger klar og venter, nå skal jeg lage påskeegget!