13. mars 2008

Kampreferat - Manchester Uniter mot Everton



Sist helg var det storkamp, mellom selveste Manchester United og årets store overraskelseslag, Everton. Everton har markert seg med godt spill mot flere sterke motstandere, bl.a. Brann. Men mot selveste Manchester United ble de et par hakk for små. "Red devils" sitt giftige spisspar, Kajadas og van Nisselroy, brukte de lyseblå som rundingsbøyer i hele kampen. Evertons nyinnkjøpte midtstopper, Leo Ferdinand (til høyre på lagbildet) lå stort sett på magen og sprellet i nitti minutter - uten at det gikk ut over humøret hans!

Og alle gleder seg til returoppgjøret!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spillerne til United var noe ukjente for meg. Kajadas spiller vel ikke i England og Van Nisselroy ble jo solgt for flere sesonger siden.
Men, hva vet jeg. Holder jo med Liverpool...

Anonym sa...

Det må jeg si, her tror jeg alle Everton's spillere med rette kan kalles "stasjonære" og/eller rundingsbøyer, ja...:)

Glory, glory, Man United! ;)

Anonym sa...

Er det berre i England det er vanlig at lagene tar ett felles Lag/kamp-bilde etter kampen eller vil me oppleve dette i den norske serien også?
Eg gleder meg til å sjå Brann-spillere liggende på Stadiongresset med en krans av rbk-spillere rundt.

Ellers så gleder det meg at nissemann har kontakter i ManU, og eg fører raskt opp både ManU-autografer og kampbilletter til Old T på årets ønskeliste.

Nissemann sa...

Dnort: Glem bagatellene og nyt sporten! :o) Og når det gjelder Liverpool, så ser det jo bedre ut i år enn på lenge. Kanskje det blir bronse?

Viidar: Ja, "Glory, glory Man. United" sto på full guffe på anlegget mens vi spilte. Everton la seg ganske lavt og forsøkte å tette åpningene, men det hjalp ikke. Deretter forsøkte Leo Ferdinand å markere ut pap... van Nisselroy, men han spilte like godt selv om armene var okkupert.

Roger'n: Det er ganske vanlig med felles lagbilde/familie, fotballspillere er jo en eneste stor familie. Og siden Nissemann har så gode kontakter, så kanskje alle får ManU-supportere får seriegull til våren?