30. april 2009

Kreativ skogstur

Jeg blogger ikke så mye her for tiden. Jeg har begynt å blogge både som lærer og sammen med elevene mine, og bruker også Facebook og Twitter til å spre litt humor og formuleringer. Da blir det ikke like mye inspirasjon til nissemannblogging. Men jeg er fortsatt ikke helt død. Bare litt mosegrodd...





Jeg liker å leke, og spesielt i skogen. Dette er fra en kreativ kunsttur i skogen sammen med elevene mine, de er også glad i kreativ lek. Og så er dette et bidrag til Mandagstema, som jeg har plukket opp på bloggen til Petunia.

3 kommentarer:

Petunia sa...

På det øverste bildet ligner du jo litt på Mikke Mus da, men jeg synes nå det andre bildet er det beste. Som jeg skrev til deg på FB, så finner jeg det veldig kledelig og helt i stil med oss andre som bor/jobber i området!
Ha en strålende dag! Vi lurer på om vi skal pakke sekken og dra på Livarden. Yes!!!

Nissemann sa...

Dette er forøvrig bilder tatt på en skogstur som jeg såvidt har nevnt på min litt mer seriøse blogg, Ny skolehverdag.

Anonym sa...

hvorfor ikke:)