2. april 2009

Borte? Neida...

Jeg er her. Påskenøtter er under planlegging. Og i år passer det best i forhold til familien å legge ut påskenøtter fra og med "palmefredag" til og med mandag eller tirsdag i Den stille uken. Men for dere som vil tygge på dem noen dager, skal jeg vente med å legge ut løsningene til 2. påskedag.

I mellomtiden kan jeg jo fylle opp litt plass her ved å blogge litt "tvillingnisser". Sambo sier at jeg er god på å finne to som er kliss like, her er noen av parene mine:


Fotballpresident Sondre Kåfjord...

...og mediemann Kåre Valebrokk




Landslagets venstreving Morten Gamst Pedersen...



...og kjendis-stylist Jan Thomas



(Kanskje publikum på Ullevaal tok feil i går, og buet på Gamsten fordi de trodde det var han som hadde gitt ut den derre låten?)

Ingen kommentarer: