13. april 2009

Tips til fremtidige vaskemiddel-gründere

Hvis du skal lage et såpeprodukt, så må du huske at logoen skal gå på skrå oppover!

(Jeg åpner dette skapet så sjelden at jeg legger merke til sånne fakta når jeg først gjør det...)

8 kommentarer:

Petunia sa...

Aldri for sent å oppdage de små underfundige ting i livet...

Nissemann sa...

Hæ? Påstår du at du visste dette fra før??

Dnort sa...

Navnet peker oppover i leseretninngen for å symbolisere at dette produkter bringer deg opp av møkka og inn i kjemisk ren himmel.

Truls sa...

Etter alle dine fine påskenøtter til oss, får dette bli en påskenøtt til deg:

- Kan du finne én eneste logo, for ett eneste produkt eller ett eneste selskap, hvor logoen peker nedover?

Normal psykologisk tolkning av dette er vel at den som skriver oppover er lykkelig, mens den som skriver nedover er nedtrykt. Jeg er sikker på at de fleste firmaer helst vil assosieres med den første av disse sinnsstemningene :)

Petunia sa...

I motsetning til deg, så har jeg nesen i vaskemiddelskapet hver dag... det kan være en forklaring og så må jeg si som Truls her: Opp, opp, opp!!!

haraldhauge sa...

Angående Truls' utfordring, så er denne det nærmeste jeg har kommet så langt.

Den ble visst sånn etter hvert.

Nissemann sa...

Takk for Harald sitt bidrag, som vanlig leverer du elegante og fullgode svar på nøtter. :)

Jeg grubler og leter, sjekket til og med i butikken - men har ikke funnet noe enda...

kamikaze sa...

jeg har et bidrag til denne :)