12. april 2009

Påskeegg, siste sjanse

De fire oppgavene i Påskeegget står under her, du har muligheten til å svare helt frem til i morgen etter at småtrollene er i seng. Da skal jeg sette meg ned og publisere de 27 svarene jeg har holdt igjen for moderering. De kommer fra 10 ulike personer, og det er ikke mange av de 10 som har svart på alle fire oppgavene - så langt.

Det har vært artig å tygge frem disse oppgavene, jeg skal skrive litt mer om det i morgen kveld. Men takk for alle svar som har kommet inn så langt - det har vært artig å lese dem underveis. I morgen kveld skal alle få lese dem...

3 kommentarer:

Dnort sa...

Tradisjoner er til for å holdes og jeg har som vanlig svart på alle oppgavene uten å svare på oppgavene...

Til slutt skal Nissemann få et tallspørsmål:
Brann og Tromsø spiller forballkamp i dag. Etter hvor mange sekunder scorer Tromsø førstemålet?

Nissemann sa...

Som vanlig - men jeg setter likevel pris på dine bidrag! :)

Jeg tror Tromsø scorer sitt første etter 24 minutter... ;) Jeg tar tapet med stor ro, og har hatt en flott dag med sol, skogstur og hagejobbing - drit i fotball!

Dnort sa...

Høres ut som riktig innstilling.
Sikra meg med en flott utedag med grilling! og soling! for sikkerhets skyld, jeg også.