15. april 2011

Testoppgave

[ Nissemanns matematiske testpåskeegg 2011 ] 


Q: Hvordan ser dette ut på bloggen i morgen tidlig? 



Mitt navn er Matteus Paasche-Egge, og jeg er litt over middels interessert i tall. Jeg synes ikke det er noe rart i det, siden hele min familie også er litt over middels interessert i tall. Denne påsken skal du få tilbringe sammen med oss. I dag er det bare en testoppgave.

Dette er en test på hvordan autopublisering ser ut på bloggen. Alle eggene ligger nå klar til publisering til riktig tidspunkt, og jeg trenger å se hvordan oppsettet blir når der blir publisert. Hvis dette funker, kan du regne med at det første egget står klart og venter på deg når du står opp på søndag. De fem neste eggene blir servert hver dag fra torsdag av.

Det er mye som skal klaffe her. Skriftstørrelse, mellomrom mellom linjene, plassering av bilder, tagging og tidspunkt for publisering.

Hvordan ser dette ut på bloggen? Fungerer varslingen til både min Twitterkonto, min private Facebook-profil og min Facebook-side "Nissemanns matematiske påskeegg"? Og fungerer sperringen av kommentarer, sånn at deltakernes svar ligger skjult og venter på at jeg publiserer dem?
Legg inn svaret ditt som kommentar til denne bloggposten. Din kommentar forblir skjult til svarfristen går ut, andre påskedag klokken 20. Hvis du vil dele en kort forklaring på hvordan du fant svaret, er det lov - men det gir ikke ekstra poeng i år.

Ingen kommentarer: