26. november 2007

Fire uker igjen til jul

Nissemann og familien gleder seg til jul, nå er det bare fire uker igjen. Her kommer årets ønskeliste fra oss, den er ganske beskjeden.


Nissedatter ønsker seg et par sånne:





Nisseliten ville satt pris på et par av disse:




Nissemor trenger av og til en sånn:





Og selv hadde jeg likt en kopp med litt ekstra lagringsplass:





Denne hadde heller ikke vært så dum å ha:





Forøvrig har jeg fortsatt ikke fått meg en sånn en:





Så: Hva ønsker du deg til jul?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker at jeg slipper å komme med en liste hvert år. At folk bare skjønte helt av seg selv hva jeg trengte, fordi de var så opptatt av alt jeg sier og gjør.

Nissemann sa...

Hmmm... Jeg er uenig. Jeg vil lage helt ny liste neste år, fordi jeg har fått alt på denne... :o)