4. juni 2006

Nissemanns Æresmedalje i bronse til Erna Solberg

Ja, jeg er dobbeltmoralsk.

Når noen jeg ikke liker (for eksempel Mørke-Finn) kommer med et hårreisende utspill, er jeg kjapp til å blogge noe nedsettende om dem. Når noen jeg liker går på en blemme, er det lettere å overse bagatellen.

Dette vil jeg gjøre noe med, og jeg har herved startet et ordensvesen for å premiere personer jeg som regel ikke er enig med, når de faktisk sier noe som er meget bra.

Jeg starter denne ordenen ved å tildele Erna Solberg Nissemanns æresmedalje i bronse. Dette får hun for sin kritikk av typen "ærlig talt, nå er det nok, vi skal kanskje sitte i regjering sammen" mot Carl I. Hagen. Hagen har vært ute og luftet vettet med nok et utspill om utlendinger i Norge, og endelig satte Erna foten ned. Juryen har også lagt vekt på at flere andre Høyrepolitikere har reagert på samme måte, bl.a. PK Foss ("Pinlig") og Afshan Rafiq ("Fremmedfiendtlig").



Nissemann gratulerer!

Ingen kommentarer: