9. april 2008

Morgan Andersen var hans navn

Morgan Andersen har i dag skrevet under for en ny arbeidsgiver. Kan noen verifisere den underskriften?


- Jeg har alltid samlet på autografer!

Andersen har ikke ligget på latsiden i dag, og er nok glad for å komme i jobb igjen. Fremover skal han bygge et rallyteam i verdenseliten rundt Mads Østberg. Der har han allerede bygget opp et solid trenerteam bestående av Drillo, Ole Gunnar Solskjær, Bjørn Dæhlie, Vebjørn Rodal, Stian Grimeseth og Trine Hattestad. Alle har skrevet under langsiktige kontrakter...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe Du fikk sagt det! Etter å ha sett ham hos Grosvold, er jeg overbevist om at han er uskyldig i det han er dømt for! Tenk noe så jævlig da, å bli dømt for noe du ikke har gjort, mens en hel gjeng av såkalte tidligere kompiser har rottet seg sammen for å "ta deg"...
Morgan er uskyldig!

Anonym sa...

Skjønte ingenting inntil jeg innså at det IKKE var Martin Andresen det handlet om...

Nissemann sa...

Anonym: Skyldig eller ikke, han ble i hvert fall dømt. Det holder for meg.

Dnort: Martin hvem? Du må lære deg å lese alle bokstavene, ikke bare se på bildene... :o)

Petunia sa...

Har linket deg, jeg sånn helt uten å spørre om lov...
Håper det er greit.....

Når det gjelder Morgan A, så var vel kanskje metodene hans litt sånn 1853 og Santa Fe....
Men han er jammen fort tibake i sadelen og rir igjen...

Nissemann sa...

Linking er lov, men www-videresending er litt monkey. Omtrent som at jeg stilte nissemann.com inn på å vise Petunia-bloggen. Ikke særlig høflig, nesten som plagiat vil jeg si. Og omtrent like frekt som å forfalske en signatur - ringen er sluttet!

Petunia sa...

Nå det gjelder nausthistorien, så tror jeg ikke han fikk napp , snøre i bånn eller hva man skal det kalle det... tror naustet var alt for stor for den lille båten;)

Anonym sa...

Morgan er nok ansatt for å forfalske en kontrakt med Citröen. Subaru sliter for mye og Østberg-gjengen ønsker seg skikkelig en rød franskmann....

Nissemann sa...

Hvis du ikke skjønner hvilket naust det er snakkom, les her.

Simen:Godt forslag. Jeg lurer litt på om Morgan Andersen bare er et pseudonym for Martin Andresen, og at han har spilt et dobbeltspill i alle disse årene. Det var egentlig Dnort som satte meg på sporet av denne teorien, bare se på blikket på bildet over...