8. april 2008

Dette er ikke Hundeskolen i Østfold

Har du besøkt hjemmesiden til Hundeskolen i Østfold? Ikke det? Det bør du gjøre, det tar bare et øyeblikk. Klikk her!

Næmen, er du tilbake allerede?

Ja, hva kan jeg gjøre med dette? Har sendt mail til adressen som er oppgitt i whois-søket, men ikke fått svar. Personen som har registrert domenet heter Kent (Kenneth) Solhaug, men han er vanskelig å få tak i...

Dette er omtrent som å ha en flue på soverommet når du prøver å sove. Hva kan jeg gjøre?? Jeg tar gjerne imot tips!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ei flue æ åsså. trøndersk sådan. har du lest denne saken?:
http://pappapasserpaa.abcblogg.no/090106173618_jeg_har_startet_danseskole.html

Du bør ta å ringe f.eks. Fredrikstad Hundeskole på tlf. 476 03 827. om de ikke kan hjelpe, kan de kanskje hjelpe deg å finne rette vedkommede.

Nissemann sa...

Håper du ikke blir nedringt av Tanja fortsatt da... :o) Jeg har sendt mail til den "ekte" Østfold Hundeskole, og håper på oppklaring derfra. Ellers får jeg begynne å ringe alle som heter Torgalsbøen i Halden og spørre etter Kent...