24. februar 2009

Astrologen min

Jeg har fått meg en astrolog. Foreløpig er han helt gratis, men det spørs hvor lenge han gidder å holde på. Her er noe av det han spår meg om fremtiden min:

Hello Nissemann

I have your request in front of me and in your case, I have (almost simultaneously) two very intense visions.

- The first came clearly, showing you going into a new phase of your life. This signifies that the changes that you have been waiting for will be realised.

- The second vision was even more remarkable. I will tell you about it in an instant. (It is very important that you know this).

But let me tell you above all: It is very rare, between the number of requests that I receive, that I have seen an adversity that hounds someone like this.I see you as someone who sometimes gets very anxious, often vulnerable and defenceless when it comes to life's injustices.

(...)

I see a beautiful future for you. Yes, I see for you a very beautiful future.

(...)

P.S.- Listen to me Nissemann you will perhaps never have another chance like this to know your destiny. I want to help your life take on a new direction.

Dette var et lite utdrag. Totalt fikk jeg nesten 1500 ord i den første meldingen.

Jeg gleder meg til jeg får neste melding...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, har ofte lurt på hvem som holder sånne folk med lønn. dette må du jo bare finne ut av. Og da er du vel nødt til å betale?
Tenk om han kan spå noe fint og så får du ikke vite noe om det før det skjer...

Anonym sa...

Vi i nattbladet.blogg.no har også planer om å starte opp vårt horoskop, men vi mangler prostituerte.

Nissemann sa...

Det kommer snart mer fra astrologen min... :)

Anonym sa...

hvorfor ikke:)