11. september 2008

Damer på forsiden

I likestillingens navn er det bra at det er kvinner på forsiden av avisene. Men forsidene av dagens tabloidaviser var kanskje litt for mye av det gode...



Jeg syntes likevel at forsiden på BT var mest interessant i dag. Øverst på siden er det også bilde av en kvinne, og fire ord: "Hålien går. Eilertsen kommer?". Det tolker jeg som en spekulasjon om at politisk redaktør Trine Eilertsen kan bli ny sjefsredaktør i Bergens Tidende. Nissemann vil gjerne ha kvinner som Trine Eilertsen både i redaktørstoler og på forsider!

8 kommentarer:

Sigrun sa...

Ja, dette var grovt av tabloidavisene.

Anonym sa...

Er det rart jeg har sluttet å lese de ukebladene avisene der?

Argh.. Hater blogspot og kommenteringen der. Prøver igjen. Tredje forsøk. (psst... ta en itt på wordpress)

Anonym sa...

Jeg synes det er bra at Pensjonistpartiet reagerer på Mia Gundersens fremferd i mediene.

Endelig et parti som vet å sette på dagsorden de viktige samfunnspørsmålene!

http://pensjonistpartiet.no/index.php/site/index_enkeltsak/mia_delegger_eget_image/

Hilsen
Magne, Oslo

Nissemann sa...

He he, fint å se at andre også reagerer på forsidene...

XmasB: Har prøvd wp, men foretrekker en blogg som kan poste bilder. Det kunne ikke wordpress.com da jeg testet den i vinter. Gi meg en lyd når de har funnet på noe nytt...

vibeke sa...

Det er jo en vanvittig nyhet at Marcel ikke er sjalu over Mias tidligere eskapader :-)
Det kunne min mann ha sagt også: -Ikke sjalu på Vibeke.
Det kunne ha stått med store bokstaver på Strilen f.eks. For et salg det hadde vært på avisen den dagen! Huttemegtu.
Når det gjelder WP så skjønner jeg ikke helt hvorfor du har problemer med bilder der. Så vidt jeg har oppdaget går det helt greit.

Anonym sa...

Wordpress kan mye, det handler bare om å ikke trekke forhastede slutninger (slik du gjorde i vinter). En uke etter du ga opp Wordpress, var en galleryfunksjon på plass.

Blogger sliter med treg åpningstid på sidene, somat at kommentering bortimot er et mareritt!

Det beste er nok å kjøre blogg fra eget domene- da har du full kontroll over det meste og det er bare fantasien som setter begrensninger. I forhold til bilder liker jeg særlig muligheten med knytting fra flickr og andre fototjenester.

Når det gjelder innlegget ditt, så er vel de fleste enig i at det er et overtramp!

Anonym sa...

God aften! Satt du benket og så din tidligere kollega (Frank) fra Studentradioen på TV2s "Jakten på kjærligheten" i kveld? :) Han nådde vel ikke forsiden i VG, men ble hvertfall omtalt... KKG

Nissemann sa...

Hei Ping, kjekt du stikker innom!

Joda, jeg så på SP-propagandaen i går. Men Frank fikk altfor liten oppmerksomhet, damene burde valgt ham ut alle sammen. Han er en kjernekar! Har snakket med ham på facebook siste uken.

Men når han er ute, gidder jeg ikke følge med mer. Omtrent som når Brann ryker ut av cupen... ;)