29. august 2008

Nissemans solgaranti

Hvor kjedelig er det ikke at den perfekte dagen blir ødelagt av regnvær?



Vi bergensere har funnet en måte å leve med situasjonen på, men mange av oss skulle jo ønske oss en lyserer og tørrere hverdag. Her kommer løsningen:

Nissemanns solgaranti!

Neste gang du planlegger et arrangement, bestiller du sol på denne epost-adressen. Du vil straks motta en kvittering på bestillingen og et kontonummer for innbetaling av en beskjeden garantisum.

Hva er vitsen med å bruke massevis av penger på mat, antrekk, planlegging og annet - hvis solen uteblir?

Her er noen priseksempler:

  • Sol om morgenen på bursdagen din - kr 149,-

  • Grillfest i hagen - ettermiddag/kveld - kr 399,- (uansett størrelse på hagen og antall gjester)

  • Uteskoledag, søndagstur osv. - oppgi hvilken løype dere skal gå - kr 99,- pr kilometer

  • Større utendørs arrangement - fotballturnering, musikkfestival (NB! Gjelder ikke Hove-festivalen) - inntil 5 dager for kun 279 hvis grupper på over 12 deltagere bestiller sammen.

For andre typer arrangementer utarbeider vi egne priser. Ta kontakt i dag for et uforpliktende tilbud.

Ps. Du har full garanti! Hvis vi ikke klarer å levere sol til ditt arrangement, får du selvsagt pengene tilbake...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, alt kan selges og det verste er at det alltid finnes kjøpere.

Nissemann sa...

Beklager, Nissemanns solgaranti gjelder ikke i Nord-Troms og Finmark... :)

Anonym sa...

Ante meg...

PS. Vi har til gjengjeld opphevet ligge-langt-nede-på-tabellen garantien. Gjelder for hele Nord-Norge.

Anonym sa...

Ikke akkurar til å bli rik på- hvis du da ikke treffer på en av de gjenværende soldagene i 2008....

Nissemann sa...

Dnort: Det ser bra ut for nordpå-lagene så langt i sesongen, meget bra! Hvis du vil kjøpe Nissemanns Medaljegaranti kan du få kontonummeret av meg, det koster 100 kroner - og du får pengene tilbake hvis TIL ikke tar medalje. Garantert gevinst!

Simen: Jeg håvet inn noen tusen i forrige uke, jobben kjøpte solgaranti for å sikre et utendørsarrangement på fredag. :) (Men i dag måtte jeg betale tilbake noen bursdags-solpenger, så det er jo ikke hver dag jeg vinner noe...)

Petunia sa...

Jeg er så glad jeg elsker regnvær:)
God helg til deg og dine artige innfall;)

Anonym sa...

Fin forretningside, men jeg tror neppe det er mye etterspørsel her i Los Angeles...

Anonym sa...

Skulle gjerne hatt litt sol nå i ettermiddag. Skal ut og knipse bilder med brodern... Kan du fikse?

Nissemann sa...

Ståle: Pengene er mottatt, så du er garantert solgløtt i to timer fra nå. Hvis det blir dårlig vær, får du gi en lyd - da får du selvsagt pengene tilbake uten noen spørsmål.

Marina: Jeg kan kanskje lage en "skyggegaranti" for hageselskaper på de varmeste dagene, men det vil nok bli en dyr ordning...

Petunia: Griller du aldri? Av og til er det fint med sol...