20. januar 2007

Nissemann tar selvkritikk

Jeg er ingen pusekatt. Jeg vet at jeg er en krevende blogger. Jeg stiller høye krav både til meg selv og mine lesere. Slik oppnår jeg resultater. Jeg er direkte og kan oppleves som tøff. Dette, og det sterke engasjementet jeg har som skribent, ser jeg at enkelte lesere kan oppfatte som utilsiktet sterkt. I den grad noen føler seg dårlig behandlet ber jeg om unnskyldning.

Når jeg utnevner Ukens Nissemann, er det etter samtale med SMK (Statsministerens Kontor, red.anm.) o.a. Det betyr selvsagt ikke at jeg har spurt Jens Stoltenberg om hva jeg skal gjøre, men at jeg har notert på en lapp at jeg gjerne ønsket å informere statsministeren om hva som foregår i JD (Jonnys Dagligliv, red.anm.). Og hvis noen har følt seg såret, så er det nytt for meg. Ingen av dem har kommunisert det til meg.

Jeg vil også understreke at jeg hadde de beste hensikter da jeg stilte opp på et prateprogram på en tv-kanal styrt av en gammel høyre-broiler. Der hadde jeg et notat i hånden som beviste at jeg hadde gjort alt riktig både i Yssen-saken og i Reiss-Andersen-saken. Dessverre var blekket blitt ganske uleselig etter så mange år, men jeg ber om å bli trodd på dette.

Forøvrig vil jeg understreke at jeg ikke beklager noe av det jeg har gjort, ei heller angrer på noe av det. Jeg gjør aldri noen feil, og har ikke tenkt å trekke meg som eneveldig hersker på nissemann.com.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har nok feid all tvil av banen om hvem som er Nissemann - med mindre du har flere versjoner å komme med de nærmeste dagene..

Anonym sa...

,

hehe, "you`re the man!" :)

Fortsett, du, i samme stilen:) Jeg heier på deg:)

Nissemann sa...

Takk for all støtte i en vanskelig tid... :o)

Anonym sa...

Du kan være ganske så ekskluderende. Har sendt flere kommentarer som ikke kommer med...

Nissemann sa...

"Det har ikke blogger kommunisert til mæ..." :o)

Ille, skjønner ikke hvorfor. Sjekk om kommentarene er lagt til neste gang du har skrevet noe. Jeg driver ingen form for sensur, selv om jeg ikke er noen pusekatt.