19. november 2005

Klart de skal prøve peppersprayen!

Hørte akkurat på nyhetene at politifolk skulle slippe å prøve peppersprayen på seg selv for å få bruke den i tjeneste. Tull og tøys! Klart de skal være prøvekaniner før de kan få bære et våpen! Det betyr følgende nye fag på politiskolen:
"Gul og blå! En øvelse med kølle"
"Spis grus, din kødd! Å bli effektivt lagt i bakken"
"Skarpt i magasinet. Skyt og bli skutt"

Det blir spennende å følge rekrutteringen til politiyrket med denne innstillingen...

8 kommentarer:

Geir Grei sa...

Ja. Gleder meg til å se neste film om "Politiskolen"!

Kilengreen sa...

Politidirektoratet ber dem vennligst ikke spøke med såpass alvorlige tema!

Arne Johannesen sa...

Jeg søker etter fagperson som kan reprensentere politifolk i utviklingen av nye fag på Politihøgskolen. Interessert?

PST sa...

Vi følger med Dem

Nissemann sa...

Kjekt med god respons, men Arne: Jeg holder meg på rådgiver-nivået...

Arne Johannesen, PFO sa...

Jeg trenger en rådgiver også! Skal jobbe hardt for gode lønnsvilkår for deg

Den virkelige Arne Johannesen sa...

Altså, det er frustrerende at andre utgir seg for å være meg på nettet. Dette er et tulleforslag, og jeg vil ha navnet mitt i fred! Saken er anmeldt.

Anonym sa...

Tror du blander meg og Arne Johannessen