20. mai 2006

Melodi Grand Ferdig

Selv om jeg har sittet med ryggen til (av praktiske årsaker, siden PC'en står denne veien), har jeg lagt merke til noen av låtene. Noen konklusjoner:

1. Jeg må jo like Latvia sin Bobby McFerrin-aktige acapella-låt.

2. Storbritania hadde en grei sommerslager som klistrer seg til hjernen.

3. "Moldova er Europas fattigste land, og markerer det vet å ha på seg minimalt med klær" - Jostein Pedersen. Fortsetter hun å kle av seg hvis de vinner og må synge en gang til?

4. Heia Finland! De tar'an helt ut, går 100 mil lengre enn Wigwam gjorde i fjor, og er i ferd med å bli lastet ned som ringetone til mobilen min...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det eneste spenningsmomentet nå er hva Jostein P. finner på å si om låtene.

Finlands låt var jo OK med søte monstre og greier.

Se ellers "Grand Prix er død!" på bloggen min.