19. mars 2006

Fem ting jeg bruker lite - og mye

Her er fem småting jeg bruker lite, men ikke angrer på at jeg har kjøpt:
1. Luftgevær (brukt en gang siste par år)
2. Pokerbord (brukt to ganger siden innkjøp)
3. Trekkspill (pakket på loftet, men kjekt å ha)
4. Bilbane (to år siden siste kjøredag)
5. Fres (uunnværlig noen få ganger i året)

Og så fem småting jeg bruker mye:
1. Leatherman lommeverktøy
2. USB-minne (må henge på nøkkelknippet!)
3. Papirkutter (til fotoalbum)
4. CD-brenner
5. Hodetelefoner til datamaskinen (deilig når fjernsynet står på i bakgrunnen)

Og til slutt fem ting jeg gjerne skulle hatt, men ikke ville brukt noe særlig:
1. Tilhenger
2. Takbøyler
3. Sirkelsag
4. Kompostkvern
5. Dykkerutstyr

Har du en tilsvarende liste? Skriv gjerne en kommentar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fres

Alle ekte menn har fres
og vet hvordan man bruker den
og kan bruke den
uten å ha tatt grunnkurs

Noen hopper i fallskjerm
andre går til nordpolen
mens ekte menn bruker fres
24000 o/min er tøft!
Vi lever bare en gang!

saccarina sa...

Jeg skulle ønske at faren min hadde hatt samme evne til å skille mellom viktig og uviktig når det gjelder verktøy og duppedingser da jeg var lita. Ikke at jeg ikke fikk mat, men jeg tror mesteparten av lønna hans gikk til dingser. Nå kunne vi laget museum av kjelleren hans :-)