5. januar 2008

Med EITT ord...

Jeg har overtalt Mona til å tagge meg (nok en gang), og hun ba meg svar på følgende oppgave:

Svar med berre eitt ord.

Kan.
Berre.
Skrive.
EITT.
Ord.

(Ikkje så lett som du trur)

1. Kor er mobilen din? Nær
2. Skildre kjærasten din? Flott
3. Håret ditt? Kommunegrått
4. Mor di? Trygg
5. Far din? Død
6. Kva er favorittingen din? Gullklokken
7. Kva drøymde du om i natt? Niks
8. Kva drikk du helst? Vann
9. Draumebilen? Ren
10. Kva rom er du i no? Stuen
11. Eksen din? Kulturell
12. Din største skrekk? Barnedød
13. Kva vil du vere om ti år? Ung...
14. Kven var du saman med i går kveld? Nissemor
15. Kva er du ikkje? Sporty
19. Det siste du gjorde? Kjellerrydding
20. Kva har du på deg? Strikkejakke
22. Favorittboka di? Facebook :o)
23. Det siste du åt? Sjokolade
24. Livet ditt? Slitsomt
25. Humøret ditt? Høytrykk
26. Dine beste venner? Nissemor...
27. Kva tenker du på nett no? Sove!
28. Bilen din? Skitten
29. Kva gjer du nett no? Gjesper
30. Sommaren din? Hagen
31. Sivilstatus? Sambo
32. Kva er på tv-en din nett no? Svart
33. Kva tid lo du sist? Nårungenebadetsammenikveld
3
4. Kva tid gråt du sist? Formiddag
35. Skule? Daglig

Det hadde vært artig å sett hva Dnort, Verene, Petunia og Simelin svarte på samme utfordring...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Neste gang jeg memer skal jeg utfordre deg helt av meg selv. ;-)

Nissemann sa...

Takk, men du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Det er kun du som har tagget meg noen gang... Neste gang jeg finner et meme som jeg liker, skal jeg blogge det uten at noen har utfordret meg. Sånn er det fra nå av.

Simelin sa...

Oppdrag utført

Anonym sa...

Åh, eg hadde virkelig håpa å bli tagga av nokken snart, for eg har litt lyst å svara på dette memeet. Nårungenebadetsammenikveld er vel strengt tatt juks, eller? :)

Nissemann sa...

Ja, det er juks. Men du kan jo prøve å gjøre det bedre selv, du er tagget! :o) (Unnskyld at jeg "glemte" deg...)

Unknown sa...

Trodde ideen var at alt skulle besvares med ett ord. Så på din oppfordring vil jeg svare at mitt svar på alle spørsmålene blir:
Hemmelig!

Nissemann sa...

Trond: Artig vri, men Simelin sitt svar fortalte meg likevel litt mer... :o)